Tuesday, May 29, 2007

偉利

27日﹐ 剛回到吉隆坡就與家人到"金偉利大酒家"去享用晚餐~那酒家位於KAJANG。大約只用了半小時就抵達﹔ 可能也是因為我們嘗試用了一條新路~ 話不多說﹐看圖吧!!

還沒到達就有個非常大的路牌~~~

菜前的小食~
據稱是那酒家排行榜里居第一名的! 特別在豆腐里有綠色的採﹐連豆腐肉也是綠色的!
其他的料還多過芥蘭~~哈哈~~果然夠"雜"
雞柳非常的滑﹐可是本人就不太喜歡那過重的臘腸味道~~
哇!!超贊的東坡肉!! 不會很油~上面的小饅頭更是搭配得天衣無縫~
可沒看到什麼海味~~可是鴨肉絕對燜得剛剛好~爽口~

絕對推薦的一家餐廳!~




..

12 评论:

Mimz. said...

All that food sure do look yummy!
Too bad I can't really read Chinese.
Thanks for the visit tho. :)

WOW派 said...

呵呵,全是传统的中国菜呢,菜式都色香味俱全哦。你应该是华人吧。很高兴认识你哦。我也有个华人的朋友在吉降坡哦。哈,,,看来我和吉隆坡的华人同胞真的蛮有缘份的嘛。真高兴……

Devil's Son said...

mimi psycho,
thanks for visiting...
though u can't read...but hope u can visit often too~~.. *wink*...
nothing much to read here...but more to see...lol

wow,
對。。很多都是華人的菜餚。。。
肯定我是個華人咯!!
你另外一個吉隆坡的朋友應該是玩電腦游戲認識的吧?
可惜我沒玩電腦游戲的。。*sigh*

anyway,...keep in touch

WOW派 said...

哈,,,另一个吉隆坡的朋友是从SKYPE上认识的。她还是个学生,在你们当地最好的大学读书,不过她现在正在中国进行学术交流。我们并不是玩游戏认识的。我也不太喜欢玩。对了,你的祖籍是中国哪里呢?我是广东广州的!

Devil's Son said...

原來如此﹐
有機會得好好介紹她給我認識哦~~
我的祖籍是廣東潮陽~~
嘻嘻~
若有機會到哪兒﹐你可要做我的part time 導遊哦~

WOW派 said...

哦,说起来我们还是老乡呢。我不是在套亲戚关系了。你若有机会回广东的话带你到处走走当然没有问题了。哈。。。欢迎回来。对了,你懂说广东话吗?

Devil's Son said...

哈哈。。。對!可說是同鄉。。。LOL
當然懂得說廣東咯。。。
可是我並不是廣東人。。。
我是潮州人。。。
所以我懂福建﹐ 潮州﹐ 及廣東~~

Mimz. said...

i'm chinese, just that i never went to chinese school. but i can still manage to read a bit. simple characters only. hehe. its ok, i'll just look at the pics. :)

Devil's Son said...

oic.....no problem!!
i always welcome you to check out my pics and designs here!!

;)

Anonymous said...

Wow.. ur food pic so tempting o... mmm.. cannot liao... if free muz call dad bring me go there too coz not very far from my home i think.. haha... =p

Devil's Son said...

is it so?....
then u muz really go there and try..lol

got time can come find me also la~~
haha

Unknown said...

If you're a Replica Bell Ross Watches collector who has accumulated a number of automatic luxury watches, or simply someone who likes the novelty of a self-winding watch, you may need a watch winder for those times when you aren't able to wear your watch. How does it do that? Inside the watch there is a weight that also functions as a rotor.