Tuesday, January 1, 2008

新年

又是新的一年了!今年的新年“庆典”比圣诞更加的悲惨。我孤独的在家里过罢了。唉,都是考试惹的祸。倒数前的半小时我还在图书馆里吭书。没天理啊!可是非常安慰的是,今年的倒数前我都还有温馨的感觉。第一是因为我在十一点多就打电话给家人祝贺新年。妈妈接电话,非常高兴因为很久没有跟妈妈聊了。家里有几个好消息,所以我的心情也变得好~加上,妈妈劝我若考试读不完就别倒数了。所以,更让我觉得没倒数是正确的!嘻嘻。也是安慰自己的一个理由啦~妈妈说回去有得谈换电话。真的吗??!可是,想了想我还是比较喜欢买个新相机。电话不管多先进我们都只是打电话罢了。可是相机我真的想好好拍下这大学生涯的最后几个学期。当然希望拍到很漂亮!可是还是很犹豫,因为相机很贵。若买不成,也有换电话的冲动~哈哈。总而言之就是烦。可是至少是好消息!看见上面的图片了吗?就是我在倒数前为什么会这么温馨。因为家的感觉。哥哥不是职业拍相员,可是我超喜欢他拍的这张相。代表了我们的家,加上稻田为背景更加美妙,因为我的家乡就在米乡!太有意思了!

今年的新年前几时也遇见了好久没见的安顺朋友!聊了几句,真的有点回味当初我们喝茶的废言废语。希望我们的友谊依然。另外,今年的新年是我第一次寄了几封短讯予失去联络已久的朋友及学弟学妹。开心他们还记得我。唉,今年的新年就是这样的静态渡过了~~

今天去院校读书,和很多人祝福'新年快乐。也是非常的高兴。就连店的店员我也祝贺了。终于感觉到祝贺的功能非常大~连非常陌生的人都会对着你笑。“新年快乐!!”

最后,剪了一个新发型。很短,可是没关系啦~之后到农历新年都不必剪了~


..

10 评论:

罗媚华 said...

happy new year~

Devil's Son said...

same to you~
why u like missing in action recently?
i mean u r suppose to be in library d e wor...usually..
i been there these few days and didn't see u also..
ahha

罗媚华 said...

got ar~
i always at the top floor leh~ and always saw your housemate recently.. i mean these few days lah~ hahahaha...

Devil's Son said...

yakah?
i always at the ground floor..
no wonder la...
haha
okla....em...should i wish "happy holidays" now? instead of "happy exam"
haha

чLιиg said...

waaaa...yeng worr....XD

Devil's Son said...

haha...but many said too too short..lol
i also hardly accept it wen the moment just finish cut,...
cos the style he set for me not like this de.....
more "saT"......like punk....all stand stand...lol

Francene said...

happy new year & happy hols!! ^^

чLιиg said...

haha!!yea o...
nice laaa..

Devil's Son said...

francene,
happy new year to u too!!
and happy holidays ofcourse~

心雨,
kaka....yalor...
u also finish exam right?
hap[py holidays la!!

Unknown said...

Buying buzz affluence Replica Longines are realistic, as continued as they attending accomplished and plan in acceptable condition. Compared to the apery or affected ones that are affected from the original, they are almost better. Buy buzz affluence watches can assuredly save money. You can authority admiring watches aural your coffer income.