Friday, July 13, 2007

生日(2)

差点忘了感激朋友们送的礼物!对我而言。。。非常有用的键盘~哈哈!谢咯!虽然,webcam非常的少用,可是我会好好珍惜及收藏!是时候用是绝对会派上用场!谢谢你们送的礼物。同时,感激mayhua赠送的检查生孕棒~果然是鼓起勇气去买的哦!(只希望你不是借本人为借口去买哦!哈哈)当然,我也是会好好收藏~还不是时候用~应该是得等到我将当爸爸时吧~~很远~哈哈~无论如何!!谢谢!还有电话传寄语及祝福的所有朋友!!有心了!!感激不尽!





今天(7月12日)下午,我班上的死党(义兄)又给了我一个生日惊喜!非常的幸福拥有两次的生日庆祝。今天早上上完课,他们建议一起吃午餐与我庆祝,可是 就以我不够爽快为理由打消了这个念头,还说不会跟我庆祝了。其实,那时我也没什么;就觉得也好,因为不用劳烦他们。可是就在下午时,睡午觉睡到一半就听见 外头有玻璃罐被打破的声音;同时又有人喊叫~刚开始真的以为有流氓在外面打架,就从房冲出来看。结果就看见朋友捧着生日蛋糕为我唱生日歌!~真的出乎预料 ~又是一个精心策划为我庆生活动~感激!果然是brother!谢谢!!

原本想普普通通过21岁生日的我,就因为你们,今天真的变得很有纪念价值~谢谢



..

12 评论:

Anonymous said...

@.@||| sampat!!! buy for u to use de lah... cannot keep too long lor.. gt expired date de... use b4 it.. dun waste.. hahaha...
p/s: i only buy one! din buy for myself! i not using it! wont be using it for timing... for a long long timing... blueks

~mayhua~

Devil's Son said...

haha...i didn't say u got buy one for yourself also...lol
don't too perasan o~later ppl will suspect more..lol

got expire date somemore...juz saw it...shit...den u giv me also no use ee~~but nvm, i will keep also...mayb can bcom some decoration in my room..lol

thanks anyway!

Laura D said...

Hope you had a happy birthday!

Devil's Son said...

laura d,
Thanks for your greetings!
did not really expecting your visit here....i'm happy to see u here...
thanks a lot!

keep in touch

Anonymous said...

aiyo.. use it b4 the expired date lah.. actually i din notice the expired date... i where noe this kind of thing also gt expired date de... i manatau o?
~mayhua~

lala said...

生日快樂^^
不過這句話是對你明年的生日說的,我們這邊有個習俗,就是過了生日那天,就不能再說生日快樂,聽說會不吉利!怎麼由來的,我也不太清楚.
希望你的生日望願都能實現喔^^

Amy Wu said...

そのような仲間がいるのはすばらしいです。
最近、私は新しい生活を始めました。ちょっと慣れていません。
頑張りましょう。

kai said...

Happy Birthday 21! Wish all your dreams come true! Really jeolooous of u lah! Got a gang of good brother to celebrate with!

Beck Lim said...

你的兄弟们还真够好的!

Devil's Son said...

mayhua,
haha.....okok....i believe u never use b4 la.....dun worry...

lala,
真的多谢你!那么你就是第一个祝我明年生日的咯!
哈哈。。。谢谢你的祝福!我也希望愿望能够实现!

geisha wu,
not really understand what u wrote...anyway, thanks for leaving me a comment~thanks

kai,
thanks!
yupe~~really a gang of soul mates!~ always feel sad when i think of my university life is almost finish~ hope we will still be "brothers" till end of life.

beck lim,
对,感动极了!太够义气了!

Nic_Wei said...

老板, 你生日那天我没有缘分跟你庆祝, 哈哈。。好可惜,希望下次还有机会啦。。。但还是要祝福你!!天天开心~!

Devil's Son said...

没关系啦~~
明年送两份礼物就可以了!哈哈~
无论如何,谢谢你的祝福哦!!