Sunday, March 9, 2008

战果

战果终于出炉!难以置信!可是若翻开今天的报章,我身为一个欣赏艺术的人,对选民们的“打扮”更感兴趣。好像把他们绘出来。于是,心血来潮,我动笔了!想不到这第12届大选竟然让我这么兴奋,突然又想画画了。嘻嘻。大家请守候,选民2号、3号、4号、。。。。陆续而来!

_________________________________________________________




updating in progress . . .

7 评论:

罗媚华 said...

我对这次的大选也是非常关心和兴奋,可能我即将在未来的5年内毕业,于是国家未来的5年将影响我的未来~哈哈

好久没有看到你的画画~还蛮想念的。期待其他选民的设计

midterm加油!

Devil's Son said...

大家都因为“改变”而兴奋。。。希望这次的改变真的是“好的转变”咯!
嘻嘻。。。会继续努力的。。。
还有很多选民的idea。。。
你也是midterm goodluck !

. Jäcky . said...

Chance is given, whether our country will eventually moving forward or not, it's depends on how our coming 5 years will move on. No outcome, our country will back to 'somehow-disatisfy' phenomena again.

Malaysia 'Tak' Boleh.

king0228 said...

ur drawing is quite good ooo..
^^

limkokwei said...

可以画画落选的人了!哈哈!

紫鸟 said...

你被幸福点到了!!
http://tsuewensen.blogspot.com/2008/05/blog-post_9994.html

Unknown said...

In the commonly archetypal band of Replica Longines Watches , the Cestello accumulating is somewhat of a insubordinate - not so abundant as to devious from the apple-pie and aqueous lines, but abundant to angle just a bit afar from the others.